Sammen skaper vi idrettsglede og muligheter for alle

Om oss

Kløfta IL E-sport organiserer de som ønsker å spille dataspill i kommunen. Kløfta IL er det første idrettslaget i Ullensaker kommune som tilbyr E-sport som egen gren, noe vi er MEGET stolte av! Vi vil tilby et trygt og godt spillmiljø kombinert med våre andre idretter for de som ønsker.

Vi ser etter frivillige spillere (medlemmer) og foresatte som kunne tenke seg å hjelpe til med ledelse og organisering av Kløfta IL sitt E-sport miljø og gamingrom. Ta kontakt esport@kloftail.no eller gi beskjed ved påmelding om du ønsker å bidra.

For å være medlem av Kløfta IL E-sport må man betale klubbens medlemskontingent. Personer som allerede er medlem i Kløfta IL trenger ikke eget medlemskap da medlemskapet også gjelder for E-sport. Klubbens medlemskontingent pr d.d. er 300kr i året.

I tillegg til medlemskap må man regne med en aktivitetsavgift som vil dekke lisenser treninger osv. Dette vil være individuelt i forhold til hvilke aktiviteter man velger å delta på.

Sportslig Plan for E-Sporten 2024

Våre sponsorer