Sammen skaper vi idrettsglede og muligheter for alle

Administrasjonen tar ferie fra 6 til 31 juli.

Hei alle sammen,

Jeg tar ferie fra endt arbeidsdag og er tilbake 31 juli.

Er sporadisk tilgjengelig på telefon og epost om det er noe som haster.

 

Ønsker alle en riktig god sommer på vegne av Kløfta IL.